Прес-центр19 червня 2019, 13:06

ПОСЛУГИ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ ОНЛАЙН

 

 

З метою вдосконалення електронних сервісів та посилення комунікацій з клієнтами служби зайнятості, починаючи з лютого 2018 року на веб–сайті  Єдине соціальне середовище зайнятості www.dcz.gov.ua впроваджено в роботу електронні кабінети для шукачів роботи та роботодавців.

 

Станом на 1 червня 2019 року електронні кабінети зареєстрували 285,7 тис. користувачів (137,7 тис. роботодавців і 147,9 тис. шукачів роботи). Щодня на вебсайті Державної служби зайнятості доступно для пошуку і перегляду біля 400 тисяч резюме і 80 тисяч вакансій.

За допомогою Електронного кабінету шукача роботи особі надано можливість створювати резюме (у 2019 році створено 2,5 тис. резюме), перейти на Платформу профорієнтації та розвитку кар’єри, пройти профорієнтаційне тестування та отримати результати проходження тестів.

Головною перевагою ЕКШ є розширений доступ до послуг служби зайнятості і персональної картки безробітного. Так, 124,2 тис. громадян вже отримали можливість відслідковувати свої персональні дані та іншу інформацію, що використовується для пошуку роботи, відомості про відвідування центру зайнятості і отримані послуги, заплановані до відвідування групові та масові заходи (з можливістю запису на обраний захід), відомості про нараховану та виплачену допомогу по безробіттю, пропозиції профнавчання із зазначенням інформації про групи, що потребують укомплектування.

 

За допомогою  Електронного кабінету роботодавця забезпечується можливість реєстрації вакансій, здійснення добору працівників і перегляду резюме, участь в опитуваннях, відслідковування реєстраційних даних підприємства. 75,2 тисяч роботодавців вже отримали можливість онлайн створення і подання звіту за формою 3-ПН, відслідковування видачі направлень і працевлаштування на заявлену вакансію, стану укомплектування заявлених вакансій тощо.

У 2019 році через ЕКР до служби зайнятості подано 31,1 тис. вакансій за формою 3-ПН; безпосередньо на сайті роботодавцями заявлено 2,8 тис. пропозицій роботи.

 

Враховуючи функціональні можливості Електронних кабінетів шукачів роботи і роботодавців, служба зайнятості допомагає своїм клієнтам спростити взаємодію, в першу чергу для реєстрації вакансій та оперативного підбору персоналу.

У поточному та наступних роках передбачено продовження удосконалення вебсайту в частині функціональних можливостей електронних кабінетів, підтримки процедур обслуговування шукачів роботи, подання роботодавцями передбачених законодавством звітів та інформацій засобами електронного цифрового підпису, та запровадження необхідних технічних складових щодо обробки і зберігання електронних звітів.

Робота з надання соціальних послуг через електронні сервіси і надалі буде спрямована на їхню оптимізацію, вдосконалення форм зворотного зв’язку та забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів служби зайнятості.