Управління соціального захисту населення повідомляє, що за період з 12 по 18.03.2019:
Відділ прийому заяв та документів з призначення державних соціальних допомог, компенсацій та житлових субсидій:
- прийнято заяв – 60 (на житлові субсидії - 9, на ДСД - 51);
- видано довідок – 9.
Відділ призначень державних соціальних допомог, компенсацій та житлових субсидій:
- отримувачів житлової субсидії – 3984 домогосподарств;
- призначено за новим порядком (грошова форма) – 27 домогосподарства;
- призначено : державних допомог – 58;
по ВПО - 20 .
Відділ з контролю за правильністю призначення державних соціальних допомог, компенсацій та житлових субсидій:
складено актів обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї :
- щодо призначення субсидій – 17;
- щодо призначення ДСД - 2;
- щодо перевірки фактичного місця проживання ВПО - 42.
- передано на засідання комісії з призначення (відновлення) соціальних виплат ВПО – 33;
- передано на засідання комісії з призначення житлових субсидій – 17;
- передано на засідання комісії з призначення ДСД -1;
- виявлено переплати субсидії у зв’язку з поданою недостовірною інформацією - 1;
- складено актів проведення перевірки правильності на повноти інформації – 4;
- надано консультацій щодо отримання соціальних допомог – 12.
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг та контролю за правильністю призначення та виплати пенсій :
Всього осіб ВПО – 10606, з них дітей – 1054;
сімей – 9351; пенсіонерів – 7740;
- звернення за тиждень ВПО - 26 осіб (довідки ВПО – 11 шт., дублікати ВПО – 15 шт);
- зроблено запитів до інших управлінь по ВПО – 11;
- опрацювання запитів – 12 , із них ( ПФ -1 ; Новопсковський суд – 6; УДМС - 4; ФСС –1;
- надано консультацій багатодітним сім’ям – 6;
- надано консультацій на оздоровлення дітей – 5;
- учасники бойових дій – 381 особа;
- всьго УБД взято на облік – 1 особа;
- інші категорії (заяви) – 5, із них (БС - 3, освіта – 2);
- декларації на подовження пільг – 4;
- проведено 1 засідання комісії ВПО (розглянуто 43 акти, із них призначено- 39, відмовлено – 4) ;
- видано посвідчення особа з інвалідністю та знак до посвідчення – 1;
- прийнято документів на відшкодування витрат на поховання – 2.
Відділ соціального обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці :
- прийнято 1 заяву щодо призначення одноразової матеріальної допомоги за рахунок державного бюджету;
- надано перелік документів 2 особам щодо матеріальної допомоги за рахунок обласного бюджету та направлено 1 заяву щодо отримання матеріальної допомоги на область(за рахунок обласного бюджету);
- 2 заяви щодо обслуговування територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
- 15 особам надано роз’яснень та замінено інформацію до ІПР щодо її виконання;
- 1 договір проплачено – щодо забезпечення ТЗР;
- 2 заяви щодо взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності:
проведено виплату :
- поховання УБД – 5600 грн;
- ліки ЧАЕС – 3886,85;
- на бензин та транспортне обслуговування – 5778,68;
- ТЗР (взуття) – 5588,00;
- харчування ЧАЕС – 39028,32;
- довічні стипендії (учасники ІІ Світової Війни) – 1520,35;
- діти – сироти – 107999,99.
Відділ праці
________________________
Спеціаліст – юрисконсульт:
- перевірка договорів та додаткових угод УСЗН на відповідність законодавству;
- реєстрація договорів, угод в журналі реєстрації;
- надання консультацій з правових питань працівникам УСЗН та громадянам;
- збирання нормативно – правової бази, якою керується УСЗН в своїй роботі, перевірка змін в законодавстві, систематизація нормативно-правових актів;
- написання плану з оцінки корупційних ризиків в діяльності УСЗН;
- корегування номенклатури відділу праці (документи та журнали, які відносяться до діяльності спеціаліста-юрисконсульта);
- підготовка пакету документів та проекту наказу для отримання доступу державних службовців до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- написання позовів про стягнення надміру виплачених коштів щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
- надання роз’яснень працівникам УСЗН щодо заповнення декларації про доходи;
- підготовка до написання відзиву на позовну заяву Ананьєвої Л.М.