Прес-центр20 березня 2019, 15:03

Управління соціального захисту населення повідомляє, що за період з 12 по 18.03.2019:

 

 

Відділ прийому заяв та документів з призначення державних соціальних допомог, компенсацій та житлових субсидій:

  • прийнято заяв – 60 (на житлові субсидії - 9, на ДСД - 51);
  • видано довідок – 9.

 

 

Відділ призначень державних соціальних допомог, компенсацій та житлових субсидій:

  • отримувачів житлової субсидії –  3984 домогосподарств;
  • призначено за новим порядком (грошова форма) – 27 домогосподарства;
  • призначено : державних допомог – 58;

                             по ВПО - 20  .

 

Відділ з контролю за правильністю призначення державних соціальних допомог, компенсацій та житлових субсидій:

складено актів обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї :

  • щодо призначення субсидій – 17;
  • щодо призначення ДСД - 2;
  • щодо перевірки фактичного місця проживання ВПО - 42.
  • передано на засідання комісії з призначення (відновлення) соціальних виплат ВПО – 33;
  • передано на засідання комісії з призначення житлових субсидій – 17;
  • передано на засідання комісії з призначення ДСД -1;
  • виявлено переплати субсидії у зв’язку з поданою недостовірною інформацією - 1;
  • складено актів проведення перевірки правильності на повноти інформації – 4;
  • надано консультацій щодо отримання соціальних допомог – 12.

 

 

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг та контролю за правильністю призначення та виплати пенсій :

Всього осіб  ВПО – 10606, з них дітей – 1054;

                       сімей – 9351; пенсіонерів – 7740;

  • звернення за тиждень ВПО - 26 осіб  (довідки ВПО – 11 шт., дублікати ВПО – 15 шт);
  • зроблено запитів до інших управлінь по ВПО – 11;
  • опрацювання запитів – 12 , із них ( ПФ -1 ; Новопсковський суд – 6; УДМС - 4; ФСС –1;
  • надано консультацій багатодітним сім’ям – 6;
  • надано консультацій на оздоровлення дітей – 5;
  • учасники бойових дій – 381 особа;
  • всьго УБД  взято на облік – 1 особа;
  • інші категорії (заяви) – 5, із них (БС - 3, освіта – 2);
  • декларації на подовження пільг –  4;
  • проведено 1  засідання комісії ВПО (розглянуто 43 акти, із них призначено- 39, відмовлено – 4) ;
  • видано посвідчення особа з інвалідністю та знак до посвідчення – 1;
  • прийнято документів на відшкодування витрат на поховання – 2.

 

 

Відділ соціального обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці :

  • прийнято 1 заяву щодо призначення одноразової матеріальної допомоги за рахунок державного бюджету;
  • надано перелік документів 2 особам щодо матеріальної допомоги за рахунок обласного бюджету та направлено 1 заяву щодо отримання матеріальної допомоги на область(за рахунок обласного бюджету);
  • 2 заяви щодо обслуговування територіальним центром соціального обслуговування (надання       соціальних послуг);
  • 15 особам надано роз’яснень та замінено інформацію до ІПР щодо її виконання;
  • 1 договір проплачено – щодо забезпечення ТЗР;
  • 2 заяви щодо взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

 

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності:

проведено виплату :

- поховання УБД – 5600 грн;

- ліки ЧАЕС – 3886,85;

- на бензин та транспортне обслуговування – 5778,68;

- ТЗР (взуття) – 5588,00;

- харчування ЧАЕС – 39028,32;

- довічні стипендії (учасники ІІ Світової Війни) – 1520,35;

- діти – сироти – 107999,99.

 

Відділ праці  

________________________

 

Спеціаліст – юрисконсульт:

  • перевірка договорів та додаткових угод УСЗН на відповідність законодавству;
  • реєстрація договорів, угод в журналі реєстрації;
  • надання консультацій з правових питань працівникам УСЗН та громадянам;
  • збирання нормативно – правової бази, якою керується УСЗН в своїй роботі, перевірка змін в законодавстві, систематизація нормативно-правових актів;
  • написання плану з оцінки корупційних ризиків в діяльності УСЗН;
  • корегування номенклатури відділу праці (документи та журнали, які відносяться до діяльності спеціаліста-юрисконсульта);
  • підготовка пакету документів та проекту наказу для отримання доступу державних службовців до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • написання позовів про стягнення надміру виплачених коштів щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
  • надання роз’яснень працівникам УСЗН щодо заповнення декларації про доходи;
  • підготовка до написання відзиву на позовну заяву Ананьєвої Л.М.