Інформація архівного відділу райдержадміністрації щодо звернень громадян за 9 місяців 2018 року
Архівний відділ Новопсковської райдержадміністрації надає інформацію соціально-правового характеру за запитами громадян і установ у формі архівної довідки, архівної копії або архівного витягу. Надання архівних довідок, копій або витягів на запити фізичних і юридичних осіб, необхідних для соціального захисту громадян, здійснюється архівним відділом безоплатно.
Виконання запитів соціально-правового характеру здійснюється з дати реєстрації звернення:
за документами архіву – до 30 днів включно;
з використанням тільки довідкового апарату архіву – до 15 днів включно.
Якщо запит складний, строк може бути продовжено, про що обов’язково повідомляють заявника. Загальний строк виконання запиту не повинен перевищувати сорока п’яти днів.
У разі відсутності в архіві документів, необхідних для виконання запиту, заявнику письмово повідомляють причини відсутності документів та подають рекомендації щодо подальшого їх пошуку.
За 9 місяців 2018 року до архівного відділу райдержадміністрації надійшло 43 письмових запитів соціально-правового характеру. Виконано із позитивним результатом 40 запита, по 3 запитам рекомендовано звернутися за місцем знаходження документів.
Найбільш актуальними питаннями, з якими звертаються громадяни є такі:
- одержання архівних довідок на пільгову пенсію – 55%;
- одержання інформації про виділення земельної ділянки, пай, про надання копій документів – 44 %.
Усі запити розглянуті без порушення терміну, згідно Закону України “Про звернення громадян” та правил роботи архівних установ України.
За 9 місяців 2018 року начальником архівного відділу надано консультативно-методичних роз’яснень: особисто-41, по телефону-53, електронною поштою-27.
Особистий прийом громадян начальником архівного відділу ведеться: вівторок з 10.00 до 12-00, п’ятниця з 13.00 до 15.00 за адресою: смт Новопсков, вул. Шкільна, буд.15, телефон 2-15-20.