Прес-центр14 листопада 2019, 16:11

Семінар вчителів початкової школи.

 

          14 листопада 2019 року на базі Пісківської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум «Особливості організації освітнього середовища в Новій українській школі», який  провела керівник методичного об’єднання вчителів перших класів, вчитель вищої категорії Мордовцева Тетяна Володимирівна.  В школу з’їхались вчителі, які  працюють із першачками, щоб обговорити ідеї Нової української школи та взяти на озброєння кращий досвід роботи по впровадженню в практику вимог Нової української школи.

            У вступному слові вчитель ознайомила з системою роботи з наймолодшими школярами, зазначила, що освітнє середовище має бути безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними, в якому розвиваються такі якості, як працьовитість, ініціативність, довіра, вміння вчитися, участь у виробленні спільних правил, розвиток і підтримка дружніх стосунків, співпраця, повага до однолітків і вчителів, відповідальність і успішність; а  головна мета НУШ – це створення школи, яка даватиме учням не лише знання, а й уміння застосовувати ці знання у житті.

        «Театр» – такою була наскрізна тема тижня у першому класі.  Родзинкою семінару  став інтегрований урок  «Ми творимо театр». Вчитель поставила за мету вчити учнів ділитися своїми почуттями і емоціями, розвивати пізнавальний інтерес, вміння працювати в групі та парах,  аналізувати свою поведінку, тренувати пам’ять, мислення, увагу і уяву, виховувати загальну культуру. 

          Тетяна Володимирівна продемонстувала безліч методичних прийомів, таких, як ранкові зустрічі, мотиваційні руханки,  вправи, робота з цеглинками ЛЕГО, цікаві ігри, в яких  відбувався розвиток мовлення, шліфувались  навички з математики. Фонетичні вправи переплітались з танцями, співами та інсценізаціями казок. А «театр тіней»  перегукувався з «пальчиковим театром».  І активними учасниками цього захопливого дійства були всі до одного першокласники.

            Продовженням семінару  була презентація, підготовлена вчителем, що розкривала систему роботи педагога, були надані рекомендації щодо літератури та методичної бази, якими вона користується в процесі роботи.                                                                                     

            Підводячи підсумки семінару,  вчителі погодились, що зараз як ніколи є актуальними слова В. Сухомлинського: «Початкова школа повинна стати школою мислення, фундаментом творчих здібностей учнів».